کد خبر 376175
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:‌ از عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات راضی بودم و تنها به جذب یک هافبک نیاز داریم.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ پس ازعملکرد موفقی که در ملوان بندرانزلی داشت به فولاد خوزستان آمد و هدایت این تیم را بر عهده گرفت. باوجود اینکه فولاد خوزستان فصل قبل به مقام قهرمانی رسیده بود اما مشکلات سربازی و جدایی تعدادی از ستارگان این تیم شرایط را کاملا متفاوت از سال قبل کرده بود.

با وجود مشکلات فراوانی که فولاد خوزستان با آن روبرو بود این تیم تا به اینجا تحت هدایت اسکوچیچ نتایج خوبی کسب کرده است و قرمزپوشان اهوازی توانستند با کسب 31 امتیاز و تنها 2 اختلاف امتیاز نسبت به صدر جدول در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار بگیرند. پس از بازگشت دوباره اسکوچیچ به ایران تمرینات آماده‌سازی این تیم از سر گرفته شده است.

اسکوچیچ در رابطه با مسائل مختلف خوزستان صحبت‌های زیر را انجام داد که در زیر می خوانید:

پس از یک دوره تعطیلی تمرینات فولاد خوزستان بار دیگر آغاز شد. شرایط شما در حال حاضر چطور است؟

در وهله اول هدف ما این است که تیم‌مان را کامل کنیم و پس از جمع شدن تمامی بازیکنان کنار یکدیگر تمرینات آماده‌سازی را آغاز کنیم تا با شروع دوباره مسابقات بتوانیم با آمادگی فراوان به مصاف حریفان برویم.

محمد قاضی، محسن مسلمان و احمد آل‌نعمه را در نیم‌فصل نقل و انتقالات جذب شدند. از عملکرد باشگاه در این مورد رضایت دارید؟

از عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات رضایت دارم. بازیکنان خوب و باکیفیتی به عضویت ما درآمدند. البته به دنبال جذب یک هافبک هستیم تا بتوانیم با گرفتن بازیکنی در این پست شرایط‌مان را بهتر کنیم.

بختیار رحمانی اعلام کرده بابت نتایج فعلی باید از اسکوچیچ ممنون باشیم. در این مورد چه صحبتی دارید؟

از رحمانی تشکر می‌کنم اما اعتقاد دارم وقتی تیمی نتیجه‌ای به دست می‌آورد ماحصل کار یک نفر نیست. تمامی اعضای باشگاه از کادر فنی، مدیریت، بازیکنان، تیم پزشکی، تدارکات، هواداران و ... در این موفقیت نقش دارند. نتایج یک تیم حاصل کار گروهی است.

فولاد خوزستان قرار است به اردوی اسپانیا اعزام شود. از این اردو چه هدفی دارید؟

با توجه به اینکه نفرات جدیدی جذب کردیم برای رسیدن به هماهنگی نیاز به تمرینات بیشتر و بازی دوستانه داریم. اردوی اسپانیا به ما کمک می‌کند تا با حداکثر توان تمرینات آماده‌سازی را کنار بگذاریم و از این فرصت برای رسیدن به هماهنگی و یکنواختی استفاده می‌کنیم.

در مورد حریفانتان در لیگ قهرمانان آسیا چه صحبتی دارید؟


فاصله زیادی تا شروع بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا داریم در حال حاضر تمام تمرکزم روی لیگ برتر است و می‌خواهیم در این رقابت‌ها به موفقیت برسیم. وقتی به بازی‌های آسیایی رسیدیم صد در صد در مورد آن فکر می‌کنیم.

تیم ملی ایران به زودی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به میدان می‌رود که با امارات، قطر و بحرین هم‌گروه است. شرایط تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کنید؟


با توجه به اینکه وضعیت حریفان ایران را دنبال نکردن و نمی‌دانم آنها در چه شرایطی هستند نمی‌توانم پیش‌بینی خاصی در رابطه با عملکرد حریفان ایران داشته باشم. در مورد اینکه آیا تیم ملی از گروه خود صعود می‌کند یا نه،‌صحبت می‌کنم.

از فولاد خوزستان سروش رفیعی به تیم ملی دعوت شده شرایط تیم ملی را چطور می‌بینید؟

ایران همیشه تیم بسیار خوب و قدرتمندی بوده است. بازیکنان تیم ملی کیفیت بالایی دارند و همواره فوتبال ایران جزو قدرت‌های آسیا بوده است. با شرایطی که فوتبال ایران دارد ان‌شاءالله یکی از مدعیان است.

خیلی‌ها نسبت به نحوه آماده سازی تیم ملی انتقاد می‌کنند. شما در این مورد چه نظری دارید؟


با عرض معذرت این موضوع در حیطه کاری من نیست و صحبتی در مورد آن ندارم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس